Van Kawaguchiko terug naar Tokyo

23 augustus 2017 - Tokyo, Japan

Japans ontbijtEn dan gaan we vandaag weer terug naar waar we begonnen: Tokyo! Vanmorgen eerst weer een super ontbijt gehad in het E-Joy Hostel, dit keer in Japanse stijl! Heerlijk met miso soep, rijstdingen (door Remko zo genoemd) maar ook roer ei, jus d'orange, en allerlei andere lekker dingen. Daarna natuurlijk nog even de tandjes gepoetst en toen waren we klaar om naar de trein te gaan. De eigenaar en eigenaresse zouden ons zelf naar het station brengen, een van de mooie extra's bij dit hotel. Het was vandaag nog helderder dan gisteren dus wellicht konden we Mount Fuji nog beter zien dan gisteren en dat was ook zo! Onderweg DSC_4640vroeg de eigenaar of we nog een foto wilde maken van Mount Fuji en natuurlijk wilden wij dat wel. Hij dus nog even gestopt bij Natural living en niet alleen zelf foto's gemaakt maar ook hij heeft nog een aantal foto's met ons beiden erop gemaakt. Daarna weer naar de auto en wij in de veronderstelling dat we nu direct naar het station gingen maar nee, ook nu stopte hij nog even onder de brug zodat we nog een mooi uitzicht hadden op Kawaguchiko meer en Mount Fuji. Ook daar nog een foto laten maken met ons beiden erop. Hoe aardig is dat je je gasten nog even een mooi plekje laat zien! Daarna echt naar het station en met de trein weer terug naar Tokyo. We overnachten in een hotel dichtbij vliegveld Haneda. Niet echt veel te zien in de buurt maar goed. Morgen om 12.35 uur vertrekt ons vliegtuig, eerst richting Munchen en daarna door naar Amsterdam waar we om 20.25 uur zullen aankomen. Maar nu eerst nog even wat eten en dan morgen weer gezond op....